Controleer je e-mailadres!

Waarom?

Onze voorraad choco (server) is dan wel weer aangevuld, toch merkten we dat het tijd is om aan onze lijn te werken (nieuwe database)!

Daarom vragen we aan onze leden om:

  1. hun e-mailadres te checken via My Cycling Vlaanderen
  2. fout/nieuw e-mailadres? Stuur een mailtje naar support@cycling.vlaanderen met je correcte adres en wij passen aan.

Enkel zo kunnen we je steeds de correcte info bezorgen en kun je snel aan de slag met ons nieuwe portaal! Je e-mailadres wordt namelijk de toegangscode in plaats van je barcode!

Stappenplan voor competitieleden

  1. Surf naar https://my.cycling.vlaanderen/
  2. Klik rechtsboven op 'inloggen'.
    1. Je eerste keer op My Cycling Vlaanderen? Klik op 'registreer' en volg de stappen.
  3. Log in met je barcodenummer (13 cijfers) en wachtwoord.
  4. Klik in de linkerkolom op 'mijn profiel'.
  5. Klik op 'mijn rennersprofiel'
  6. Scroll naar beneden en controleer je e-mailadres.
    1. Correct? Dan hoef je geen verdere stappen te ondernemen.
    2. Nieuw e-mailadres? Stuur een mailtje naar support@cycling.vlaanderen en wij passen aan.

Stappenplan voor recreatieve leden

  1. Surf naar https://cycling.vlaanderen/recreatie/persoonlijke-login
  2. Meld je aan met je barcodenummer op je lidkaart (13 cijfers)
  3. Scroll naar beneden tot het puntje 'Wijzigen gegevens'
  4. Controleer hier je e-mailadres en pas indien nodig aan.
    1. Lid van een familievergunning? Dan staat hier het e-mailadres van de hoofdvergunninghouder. Je kunt dit niet aanpassen. Stuur een mailtje naar support@cycling.vlaanderen met jouw persoonlijke e-mailadres en wij passen aan.
    2. Stem ook steeds af met je club (indien van toepassing).
  5. Aanpassing gedaan? Scroll verder naar beneden en klik op 'volgende'
  6. Klik op 'versturen'